WithSecure tunnustettiin vuoden 2024 Gartner® Magic Quadrant™ for Endpoint Protection Platforms -raportissa

Lehdistötiedote | 4.10.2024

WithSecuren keskittyminen keskisuuriin yrityksiin ja viimeaikaiset Elements-alustan julkistukset vauhdittavat vahvempaa vaikutusta markkinaan kaikkialla Euroopassa.

Helsinki – 4.10.2024: WithSecure™ (aiemmin F-Secure yritystietoturva) on sijoitettu yhdeksi 15 tunnustetun toimittajan joukkoon vuoden 2024 Gartner Magic Quadrant for Endpoint Protection Platforms (EPP) -raportissa. Tunnustus on jatkoa viimeaikaisille tuoteinnovaatioille, kuten WithSecuren kustannustehokkaan Elements-alustan ominaisuuksien laajentamiselle altistumisten hallintaan ja identiteetin suojaukseen. Ominaisuudet ovat suunniteltu vastaamaan keskisuurten yritysten muuttuviin tietoturvatarpeisiin.

"Tämä on 14. kerta*, kun WithSecure on mukana Gartner Magic Quadrant for EPP -raportissa, minkä uskomme vahvistavan mainettamme yhtenä 15 raportissa tunnustetusta maailmanlaajuisesta toimittajasta", sanoo Pilvi Tunturi, Chief Product Officer, WithSecure.

"Uskomme, että positiomme Gartner Magic Quadrant -raportissa kertoo strategiamme vahvuudesta. Keskittyminen räätälöityjen ratkaisujen toimittamiseen keskisuurille organisaatioille yhdistettynä jatkuvaan innovointiimme edistää todellista vaikutusta markkinoihin kaikkialla Euroopassa", Tunturi jatkaa.

Helppokäyttöiset kyberturvainnovaatiot keskisuurille yrityksille

WithSecure™ Elements integroi saumattomasti ohjelmistot, palvelut ja kaikki olennaiset tietoturvaominaisuudet yhtenäiseksi ratkaisuksi. Tekoälyä hyödyntävä alusta on rakennettu tarjoamaan ennakoivaa, modulaarista kyberturvateknologiaa ja hallinnoituja lisäpalveluita keskisuurille yrityksille. Se tuo tehokkaita uusia ratkaisuja, kuten altistumisten hallinta (Exposure Management) ja identiteetin suojaus (Identity Security), jotka on helppo ottaa käyttöön ja hallita. Tarjoamalla kattavan suojauksen kilpailukykyiseen hintaan WithSecure varmistaa, että sen asiakkaat saavat maailmanluokan suojauksen tinkimättä laadusta ja tuloksista.

Luotettu eurooppalainen kyberturvajohtaja

WithSecure jatkaa maineensa vahvistamista yhtenä Euroopan luotetuimmista kyberturvayrityksistä innovaatioillaan ja sitoutumisellaan sekä asiakkaisiin että kumppaneihin. WithSecuren keskittyminen joustavien, käyttäjäkeskeisten ja keskisuurille markkinoille räätälöityjen ratkaisujen toimittamiseen on saanut aikaan merkittäviä parannuksia.

"Uskomme, että Gartnerin tunnustus vahvistaa panostustamme keskisuuriin yrityksiin ja korostaa kykyämme toimittaa tehokkaita, innovatiivisia kyberturvaratkaisuja. Olemme ylpeitä siitä, että meitä pidetään luotettavana eurooppalaisena toimittajana, ja olemme sitoutuneita auttamaan organisaatioita pysymään uusien uhkien edellä", Tunturi päättää.

Lue lisää WithSecuren sijoittautumisesta vuoden 2024 Gartner Magic Quadrant for Endpoint Protection Platforms -raportissa osoitteessa https://www.withsecure.com/fi/expertise/campaigns/gartner-magic-quadrant-2024.

* WithSecure on tunnustettu jokaisessa raportissa vuodesta 2012 lähtien. Lisäksi WithSecure on tunnustettu myös vuosina 2007 ja 2009.

Gartner Magic Quadrant for Endpoint Protection Platforms. Evgeny Mirolyubov, Franz Hinner, Deepak Mishra, Satarupa Patnaik, Chris Silva.  23 September 2024.
Gartner, Inc. and/or its affiliates in the U.S. and internationally, and MAGIC QUADRANT is a registered trademark of Gartner, Inc. and/or its affiliates and are used herein with permission. All rights reserved.
Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner’s research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.

WithSecure™, aiemmin F-Secure yritystietoturva, on eurooppalainen luotettava kyberturvallisuuskumppani. Keskisuuret yritykset ja IT-palveluntarjoajat maailmanlaajuisesti luottavat meihin tuloksellisen kyberturvallisuuden ratkaisuissa. Eurooppalaisen tietosuojakäytännön mukaisesti WithSecure asettaa yksityisyyden, tietosuvereniteetin ja säädöstenmukaisuuden etusijalle.

Yli 35 vuoden kokemuksella WithSecure™ on suunnitellut tuotevalikoimansa tukemaan proaktiivista tietoturvaa. Yhteistyöhön ja liiketoiminnan kasvuun sitoutuneena WithSecure™ tarjoaa kumppaneilleen joustavia kaupallisia malleja, jotka varmistavat molemminpuolisen menestyksen dynaamisessa tietoturvan maailmassa.

WithSecuren™ valikoiman keskeisenä osana on Elements Cloud, joka saumattomasti integroi tekoälyä hyödyntävät teknologiat, inhimillisen asiantuntemuksen ja co-security-palvelut. Lisäksi se antaa keskikokoisille yritysasiakkaille modulaariset kyvykkyydet, jotka kattavat päätelaitteiden ja pilven suojauksen, tietoturvauhkien havaitsemisen ja reagoinnin sekä altistumisen hallinnan.

WithSecure™ on perustettu vuonna 1988 ja listattu NASDAQ OMX Helsingin pörssissä.