WithSecure™ palkitsi kumppaneitaan SPHERE24-tapahtumassa

LEHDISTÖTIEDOTE  |  28.5.2024

SPHERE-2023-EXPORT-DAY1-00109

Helsinki – 28.5.2024: WithSecure™ (aiemmin F-Secure yritystietoturva) on julkistanut kumppanipalkintojen voittajat. Kuudetta kertaa jaettujen palkintojen voittajat ovat Telia Cygate Oy, Metsys, Layer Informatique, Upheads, Ictivity, Vortalsoft, Fullhouse IT-Services AG ja DefendEdge. Voittajat julkistettiin WithSecuren vuosittaisessa SPHERE-tapahtumassa.

WithSecure™ tekee tiivistä yhteistyötä jälleenmyyjien, hallinnoitujen palvelujen tarjoajien ja yritysten kanssa maailmanlaajuisesti toimittaakseen tuloksellisia kyberturvallisuusratkaisuja, jotka suojaavat keskisuuria yrityksiä. Asiakkuuksista vastaavan johtajan Lasse Gerdtin mukaan WithSecure on sitoutunut yhteistyöhön kumppaneidensa kanssa ja varmistamaan molemminpuolisen menestyksen dynaamisessa kyberturvallisuusympäristössä.

"Haluamme onnitella voittajia upeasta vuodesta 2023. Me WithSecurella olemme ylpeitä kumppaneistamme, sillä juuri he tuovat myynti- ja palveluosaamista, toimialatuntemusta ja paikallista läsnäoloa keskisuurille markkinoille. Keskisuuret yritykset ovat maailmantalouden kasvun veturi", hän sanoi. "Kyberturvallisuusratkaisuja on liian pitkään suunniteltu suuryrityksille, joilla myös keskisuuret yritykset ovat joutuneet pärjäämään. Nyt keskisuuret yritykset voivat valita kustannustehokkaan, skaalautuvan paketin, joka toimii heille, ja tässä kumppaneillamme on arvokas rooli. Yhteistyö on avain menestykseen", hän jatkaa.

All partner winners

Voittajat ovat:

Telia Cygate Oy – Paras suoritus. Palkinto parhaasta suorituskyvystä myönnetään WithSecuren pitkäaikaiselle kumppanille, joka suoriutuu poikkeuksellisen hyvin myynnissä, kasvussa ja sitoutumisessa. Muut ehdokkaat olivat OCI Cloud (Ranska) ja Vario Secure, Inc. (Japani)..

Telia Cygate partner

Metsys (Ranska) – Vuoden MSP-kasvukumppani. Palkinto myönnetään kumppanille, joka on suoriutunut poikkeuksellisen hyvin SaaS-uusmyynnin tai hallinnoitujen palveluiden myynnin kasvattamisessa. Muut ehdokkaat olivat Dustin Finland Oy (Suomi) ja Lounea Yritysratkaisut Oy (Suomi).misessa. Muut ehdokkaat olivat OCI Cloud (Ranska) ja Vario Secure, Inc. (Japani).

Metsys partner

Layer Informatique (Ranska) – Vuoden yhteismarkkinointikumppani. Palkinto myönnetään kumppanille, joka toteuttaa parhaan yhteisen markkinointikampanjan. Muut ehdokkaat olivat A1 Slovenija (Slovenia) ja Yellow Cube Kft (Unkari).

Layer Informatique partner

Upheads AS (Norja) – Vuoden yhteismarkkinointikumppani – Paras Co-creation-kumppani.

Upheads partner

Ictivity (Alankomaat) – Paras innovaatiokumppani. Tämä uusi palkinto myönnetään kumppanille, joka on tuonut parhaan idean WithSecuren tuote- ja palvelutarjontaan. Muut ehdokkaat olivat Advania Finland Oy (Suomi) ja Fence AS (Norja).

Ictivity partners

Vortalsoft (USA) – Varhainen omaksuja – Co-Security. Palkinto myönnetään kumppanille, joka on erottunut suorituksellaan Co-Security-palveluiden myynnissä. Muut ehdokkaat olivat Ictivity (Alankomaat) ja Telia Cygate Oy (Suomi).

Vortalsoft partner

Fullhouse IT-Services AG (Saksa) – Koulutuksesta menestykseen -kumppani. Tämä palkinto on tunnustus kumppaneiden sitoutumisesta osaamisen kehittämisen yhdistämiseen myyntiohjelmaansa erinomaisten tulosten saavuttamiseksi.

Fullhouse IT partner

DefendEdge (USA) – Paras koulutusohjelma. Tällä palkinnolla juhlistamme kumppaneitamme, jotka käyttävät arvokasta aikaansa kehittääkseen osaamistaan myydäkseen, hallinnoidakseen ja tukeakseen WithSecuren tuotteita ja palveluita tehokkaasti.

Lue lisää WithSecuren lähestymistavasta menestykselliseen kumppanuuteen osoitteessa https://www.withsecure.com/fi/partners/partner-offering.

WithSecure™, aiemmin F-Secure yritystietoturva, on eurooppalainen luotettava kyberturvallisuuskumppani. Keskisuuret yritykset ja IT-palveluntarjoajat maailmanlaajuisesti luottavat meihin tuloksellisen kyberturvallisuuden ratkaisuissa. Eurooppalaisen tietosuojakäytännön mukaisesti WithSecure asettaa yksityisyyden, tietosuvereniteetin ja säädöstenmukaisuuden etusijalle.

Yli 35 vuoden kokemuksella WithSecure™ on suunnitellut tuotevalikoimansa tukemaan proaktiivista tietoturvaa. Yhteistyöhön ja liiketoiminnan kasvuun sitoutuneena WithSecure™ tarjoaa kumppaneilleen joustavia kaupallisia malleja, jotka varmistavat molemminpuolisen menestyksen dynaamisessa tietoturvan maailmassa.

WithSecuren™ valikoiman keskeisenä osana on Elements Cloud, joka saumattomasti integroi tekoälyä hyödyntävät teknologiat, inhimillisen asiantuntemuksen ja co-security-palvelut. Lisäksi se antaa keskikokoisille yritysasiakkaille modulaariset kyvykkyydet, jotka kattavat päätelaitteiden ja pilven suojauksen, tietoturvauhkien havaitsemisen ja reagoinnin sekä altistumisen hallinnan.

WithSecure™ on perustettu vuonna 1988 ja listattu NASDAQ OMX Helsingin pörssissä.