WithSecure julkisti kumppanipalkintojen voittajat SPHERE23-tapahtumassa

LEHDISTÖTIEDOTE  |  23.5.2023

Helsinki – 24.5.2023: WithSecure™ (aiemmin F-Secure yritystietoturva) on julkistanut vuosittain jakamiensa Partner Award -palkintojen voittajat. Viidettä kertaa jaettavien palkintojen voittajia ovat tänä vuonna Illiane, Fence AS, Advania Finland Oy ja KryptoKloud. Voittajat julkistettiin WithSecuren Helsingissä vuosittain järjestämässä SPHERE-kyberturvallisuustapahtumassa.

WithSecure tekee yhteistyötä hallinnoitujen palvelujen tarjoajien (Managed Service Provider, MSP) ja IT-jälleenmyyjien kanssa tarjotakseen alan johtavia kyberturvallisuusratkaisuja organisaatioille ympäri maailman. Nämä kumppanuudet voivat kestää vuosikymmeniä, ja tiiviin yhteistyön myötä kumppanit laajentavat WithSecuren ulottuvuutta tuomalla yhtiön kyberturvallisuusammattilaisten asiantuntemuksen mahdollisimman monen organisaation saataville.

WithSecuren kaupallisen johtajan Ashley Clarkin mukaan tämä yhteistyöhön perustuva lähestymistapa kyberturvallisuuteen on olennainen osa organisaatioiden suojauksen varmistamista.

”Haluamme onnitella voittajia erinomaisesta suorituksesta vuonna 2022. Kumppaniyhteisöllämme on ratkaiseva rooli tietoturvayhteistyömme menestymisessä, ja viime vuosi oli näiden neljän kumppanin osalta erinomainen. Me WithSecurella arvioimme yhdessä kumppaneidemme kanssa, millaisia haasteita eri maiden ja alueiden yrityksillä on ja miten voimme auttaa niitä. Tämän yhteistyön ansiosta pystymme jalostamaan olemassa olevia palvelujamme ja kehittämään uusia ratkaisuja, jotka vastaavat keskisuurten organisaatioiden tietoturvatarpeisiin”, Clark kertoo.

Voittajat:

• Illiane (Ranska) – Paras suoritus. Palkinto parhaasta suorituskyvystä annetaan WithSecuren pitkäaikaiselle kumppanille, joka suoriutuu hyvin kaikilla osa-alueilla, mukaan lukien myynti, kasvu ja sitoutuminen. Muut ehdokkaat palkinnon saajaksi olivat THOLD-IT (Saksa) ja EOH Mthombo (Etelä-Afrikka).
  • Fence AS (Norja) – Vuoden MSP-kumppani. MSP-kumppani-palkinto myönnetään kumppanille, joka tarjoaa hallinnoituja palveluja menestyksekkäästi hyödyntämällä joustavaa tilauspohjaista mallia, joka tuo asiakkaiden saataville myynnin, kasvun ja luovien käyttöönottojen avulla mitattavia, arvoa luovia palveluja. Muut ehdokkaat palkinnon saajaksi olivat Lounea Yritysratkaisut Oy (Suomi) ja Ictivity (Alankomaat).
  • Advania Finland Oy (Suomi) – Vuoden kasvukumppani. Kasvukumppani-palkinto jaetaan kumppanille, joka on kasvattanut uusmyyntiä tai hallinnoitujen palveluiden myyntiä erityisen paljon. Muut ehdokkaat palkinnon saajaksi olivat VarioSecure (Japani) ja VAR IT (Italia).
  • KryptoKloud (Iso-Britannia) – Eniten sertifiointeja saanut kumppani. Kyseessä on uusi palkinto, joka annetaan vuoden aikana eniten uusia sertifiointeja hankkineelle kumppanille.

Lisätietoa WithSecuren lähestymistavasta menestykselliseen kumppanuuteen on saatavilla osoitteessa https://www.withsecure.com/fi/partners/partner-offering.