WithSecure™ Elements Exposure Management auttaa yritykset hyökkääjien edelle

Lehdistötiedote  |  29.5.2024

WithSecure_technology_binary-2

WithSecure™ Elements Cloud laajenee älykkäällä, 360 asteen näkymän kyberriskeihin tarjoavalla ratkaisulla. Sen avulla yritykset voivat ennakoivasti korjata hyökkääjiä houkuttelevia altistumisia.

Helsinki – 29.5.2024: WithSecure™ (aiemmin F-Secure yritystietoturva) lanseeraa WithSecure™ Elements Exposure Management -ratkaisun, joka auttaa organisaatioita havaitsemaan digitaaliset riskit ja toimimaan niiden ratkaisemiseksi ennen kyberrikollisia.

WithSecure™ Elements Exposure Management on ratkaisu, joka proaktiivisesti ennakoi ja estää organisaation omaisuuteen ja liiketoimintaan kohdistuvia hyökkäyksiä. Ratkaisu tarjoaa 360 asteen näkyvyyden hyökkäyspintaan. Altistumisten korjaaminen on yhtenäisen näkymän sekä pisteytyksiä ja tekoälyä hyödyntävien suositusten ansiosta tehokasta.

"Organisaatioiden hybridiympäristöt ovat yhä yleisempiä, mutta edelleen liian usein lähestymistapa kyberturvallisuuteen on siiloutunutta ", sanoo Mika Lindroos, Product Director, WithSecure™ Exposure Management. "Reaktiivinen malli tekee penetraatiotestauksen, uhkatietojen hallinnan ja haavoittuvuuksien skannauksen kaltaisista toiminnoista loputtomia tehtävälistoja ilman selkeitä prioriteetteja. Exposure Management asettaa organisaation hyökkääjien ja sääntelyn tuomien vaatimusten edelle tilanteen vaatimalla älykkyydellä juuri oikeaan aikaan."

European Digital SME Alliance -järjestön tuoreen raportin mukaan kyberhyökkäykset lisääntyivät Euroopassa 57 prosenttia. Nopeasti laajenevat hyökkäyspinnat ja kyberrikollisuuden ammattimaistuminen haastavat yritykset optimoimaan resurssejaan.*

"Exposure Management -hallintapaneeli antaa yhtenäisen näkymän yrityksen hyökkäyspintaan. Se näyttää vaarassa olevat liiketoiminnalle kriittiset resurssit sekä käytännön toimet, joiden avulla organisaatio voi poistaa hyökkääjiä houkuttelevat pullonkaulat", Lindroos lisää. "Tekoälyä hyödyntävien suosituksiemme ansiosta tuntuu kuin analyytikot metsästäisivät hyökkäysreittejä organisaatioosi vuorokauden ympäri."

Exposure Management on suunniteltu keskisuurille yrityksille ja niiden kyberturvakumppaneille. Se on saatavilla yrityksen itsensä tai palveluntarjoajan hallinnoiman WithSecure™ Elements Cloudin kautta. Joustavuus varmistaa, että yritykset voivat räätälöidä kyberturvallisuutensa omiin tarpeisiinsa sopivaksi.

WithSecure™Elements Exposure Management lanseerattiin kumppaneille ja asiakkaille tänään WithSecuren vuosittaisessa SPHERE-tapahtumassa. Ratkaisu on kumppaneiden saatavilla nyt.

"Pienet ja keskisuuret organisaatiot tarvitsevat nopeimmat ja helpoimmat toimet tietomurtojen ennakoimiseksi ja estämiseksi", Lindroos sanoo. "Yhdessä eurooppalaisten kumppaneidemme kanssa kehitetty Exposure Management on rakennettu minimoimaan altistumisen korjaamiseen tarvittava vaiva ja maksimoimaan vaikutukset."

Lue lisää WithSecure Elements Exposure Management -ratkaisusta osoitteessa https://www.withsecure.com/en/solutions/software-and-services/withsecure-elements-exposure-management

*https://www.digitalsme.eu/57-surge-of-cyberattacks-in-europe-flagged-by-digital-sme-report/

WithSecure™, aiemmin F-Secure yritystietoturva, on eurooppalainen luotettava kyberturvallisuuskumppani. Keskisuuret yritykset ja IT-palveluntarjoajat maailmanlaajuisesti luottavat meihin tuloksellisen kyberturvallisuuden ratkaisuissa. Eurooppalaisen tietosuojakäytännön mukaisesti WithSecure asettaa yksityisyyden, tietosuvereniteetin ja säädöstenmukaisuuden etusijalle.

Yli 35 vuoden kokemuksella WithSecure™ on suunnitellut tuotevalikoimansa tukemaan proaktiivista tietoturvaa. Yhteistyöhön ja liiketoiminnan kasvuun sitoutuneena WithSecure™ tarjoaa kumppaneilleen joustavia kaupallisia malleja, jotka varmistavat molemminpuolisen menestyksen dynaamisessa tietoturvan maailmassa.

WithSecuren™ valikoiman keskeisenä osana on Elements Cloud, joka saumattomasti integroi tekoälyä hyödyntävät teknologiat, inhimillisen asiantuntemuksen ja co-security-palvelut. Lisäksi se antaa keskikokoisille yritysasiakkaille modulaariset kyvykkyydet, jotka kattavat päätelaitteiden ja pilven suojauksen, tietoturvauhkien havaitsemisen ja reagoinnin sekä altistumisen hallinnan.

WithSecure™ on perustettu vuonna 1988 ja listattu NASDAQ OMX Helsingin pörssissä.